יום שני, 1 במרץ 2010

הערב אימון קרוספיט זוגי:
100 מתח, 100 בטן, 100 מרפקים, 133 אייר סקואטים.
אני עשיתי בערך שליש ודעאל השלים את שני השלישים האחרים. בנוסף קיבלתי הנחות באופן הביצוע (חלק מהמתח בקפיצות, בטן רגיל במקום על קופסא עם נגיעה ברצפה, מרפקים רגילים במקום על טבעות).

תגובה 1:

  1. שמחתי מאוד למצוא את Dr.Oduduwa כישוף איהוב איש קסם איש קשר בדוא"ל (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) העתקתי ממדור התגובות בבלוג המקוון, אני שולח לו הודעת דואר כדי לעזור לי במנת אהבה קסומה להחזיר את אהבתי לשעבר בחזרה בבית, עקבתי בקפדנות אחר כל הוראות ההנחיות של ד"ר אודודואה בקפידה אחר תפילות שלב אחר שלב ושל שחרור שעשיתי לבדי בביתי עם נרות דולקים בלילה. דוקטור אדודה אומר לי כל מה לעשות בביתי בתפילות לילה אוהב תהליך כתיב. עשיתי הכל כמצווה. זה התחיל לעבוד בשבילי, תוך כמה שעות אחר כך קיבלתי שיחת טלפון מאיש בעלי, הייתי כל כך מופתעת ומזועזעת מכיוון שהוא הפסיק להתקשר או לשלוח לי הודעות מאז לפני 3 חודשים, עכשיו אני מייד מבצע תפילות איות אהבה שלי הבעל אנדראה חזר הביתה להתנצל בפני, אני כל כך שמחה עד כמה חלק האהבה עובד על בעלי באופן חיובי תוך יומיים שהוא שוב בבית. כרגע בעלי ואני חיים שנינו מאושרים באהבה יותר מתמיד. אני משמח לאדם הגדול ד"ר אדודווה את כשרונותיו המחוננים. בהתחלה חששתי מספק, אבל אני מנסה את זה וזה יעבוד לטובתי.
    אני ממליץ בכנות על Dr.Oduduwa לכל מי שמבקש להחזיר את יחסי האהבה האבודים או כישוף האהבה למציאת בן זוג אהבה אמיתי. (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)

    השבמחק